mediamyynti, 05.3.2019

Elokuvateatteriketju Cinamon liittyy Finnkino Median mainosverkostoon

Jaa artikkeli

Finnkino Median kattava mainosverkosto laajenee tänä vuonna entisestään Pääkaupunkiseudulla, kun elokuvateatteriketju Cinamon liittyy osaksi Finnkino Median mainosverkostoa. Kauppakeskus Redissä ja loppuvuodesta avautuvassa kauppakeskus Triplassa toimiva Cinamon tuo elokuvamainonnan 11 uuteen helsinkiläissaliin ja nostaa mainosverkoston kattavuuden jo 170 valkokankaaseen.

”Kantar TNS:n mittausten mukaan elokuvamainonnan kasvu on jatkunut useita vuosia ja varsinkin kasvukeskuksissa meiltä on loppunut myytävät katsojat paikoitellen kesken. Siksi on loistavaa, että lisää korkealuokkaisia teattereita tulee verkostoomme pääkaupunkiseudulla”, Finnkinon B2B Myyntijohtaja Hannele Wolf-Mannila kertoo.

”Elokuvamainokset ovat oleellinen osa elokuvissakäyntiä ja niistä saatava tuotto on teattereille merkittävä”, kommentoi Redin Cinamonin teatteripäällikkö Mikko Miettinen. Valkokangasmainonnan lisäksi yhteistyö tuo uusia mahdollisuuksia tavoittaa elokuvissakävijöitä myös kauppakeskuksen auloissa digitaalisella ulkomainonnalla, Miettinen arvioi. Yhteistyö Redissä alkaa 8.3.

”Cinamonin teattereiden myötä Finnkinon mainosverkoston laajuus on syksyllä jo 31 teatteria, 25 kaupungissa, joissa mainontaa esitetään kaikkiaan 170 valkokankaalla. Finnkinon teattereiden lisäksi verkostoomme kuuluvat Bio Rexin, Kotkanleffojen, Studio123 Järvenpään sekä Kuusan Kinojen teatterit", Wolf-Mannila lisää.