FINNKINON LEFFAPELI ON LEFFAMAINONNAN SUPERTUOTE!
Elokuvissa mainonta on parhaimmillaan huippukiinnostavaa, kohdennettua ja viihdyttävää. Kuluttajat kokevat mainonnan osaksi elokuvaelämystä ja mainoksia tullaan katsomaan hyvissä ajoin ennen niiden alkamista.
Leffapeliä pelataan Finnkinon teattereissa ennen jokaista elokuvanäytöstä. Kumppanille tehtävään peliin voi osallistua kaikki salissa olijat samanaikaisesti ja jokaisessa näytöksessä joku voittaa palkinnon. Pelaaminen valkokankaalla on ainutlaatuinen kokemus!
Yhteistyökumppanille Leffapeli on mahdollisuus mainostaa uudenlaisella interaktiivisella ja osallistavalla tavalla. 10 minuutin pelattava mainos jää ylivoimaisella tavalla mieliin ja parantaa kumppanin kiinnostavuutta.
Leffapelijaksot varataan kumppaneille neljä viikkoa kerrallaan - jolloin Finnkinon teattereissa käy keskimäärin noin 450.000 elokuvissa kävijää.
OSTA LEFFAPELIJAKSO - PELIN JA OHEISMATERIAALIN TUOTANTO SISÄLTYY KAMPANJAN HINTAAN!
729 000 kirjautunutta käyttäjää (lokakuu 2022)
Leffapeli on edelleen suosittu sovellus! Heinäkuussa 2022 peliä pelasi yli 50 000 pelaajaa.
- 729 000 kirjautunutta käyttäjää (lokakuu 2022)
- 30 000 - 40 000 pelaajaa kuukausittain
- 5 000 palkintoa lunastetaan kuukausittain
LEFFAPELI
Ennennäkemätön konversio
Leffapeliä pelaa keskimäärin 9% yleisöstä, ja parhaillaan konversio on yltänyt jopa 10%:n - Numeroina tämä tarkoittaa sitä, että yksittäistä peliä pelaa kuukauden aikana noin 30.000 - 40.000 pelaajaa!
Konversion lisäksi huikeat huomioarvot!
Leffapelien muistaminen ja vaikutus tutkitaan kysymällä vähintään 200:lta elokuvissa kävijältä kokemuksia. Finnkino on tutkinut useita satoja mainoskampanjoita ja verrattuna ikimuistoisiin kampanjoihin, Leffapeli on ollut omaa luokkaansa! Leffapeli dominoi spontaanin muistamisen tilastoja, ostokiinnostusta ja harkintaa ja on ylivoimainen tapa jäädä leffakävijöiden mieleen.
“The conversion rate from the CinemaGame is unique and most importantly leads generated from
the platform have a high order value and is therefore a great contribution to our business”
Daniel Meisling Nielsen
Commercial Sponsorship & Partnership Manager
Boozt.com
Ainutlaatuinen mediatuote
Pakettiin sisältyvät elementit:
- 10 minuuttinen pelijakso ennen jokaista näytöstä
- Tarkan raportin, kampanjamittauksen ja Leffapeli logon käyttöoikeuden omassa mainonnassa
Leffapelipaketit
Leffapelin voi kohdistaa joko kaikkiin elokuviin, aikuisten elokuviin tai perhe-elokuviin. Pelin hinta pitää sisällään pelituotannon ja tutkimuksen. Tuotantoon on syytä varata noin neljä viikkoa.
Leffapelipaketit ja bruttohinnat (Hinnoista myönnetään 12% suoralaskutusalennus tai 15% mediatoimistoalennus):
PLATINUMLeffapeli - Total (4 viikkoa) |
GOLDLeffapeli - Adults dominassi (4 viikkoa) |
*SILVERLeffapeli - Adults (1 track, 50% näkyvyys) (4 viikkoa) |
*BRONZELeffapeli - Family (8 viikkoa) |
47.000,00€ | 35.500,00 € | 23.550,00 € | 23.550,00 € |
Mediatoimistoalennus 15% | |||
40.000,00€ | 30.000,00€ | 20.000,00€ | 20.000,00€ |
*Silver- ja Bronze paketeissa pelivalikko rajattu.
Käyttämällä samaa peliä jatkopelin hinta laskee (Hinnoista myönnetään 12% suoralaskutusalennus tai 15% mediatoimistoalennus):
PLATINUM | GOLD | SILVER |
BRONZE |
35.300,00€ |
26.500,00€ | 17.650,00€ |
17.650,00€ |
Mediatoimistoalennus 15% |
|||
30.000,00€ |
22.500,00€ | 15.000,00€ |
15.000,00€ |
LATAA LEFFAPELIN PRESENTAATIO (IN ENGLISH):
LATAA PRESENTAATIO TÄSTÄ
OTA YHTEYTTÄ:
LATAA APPLIKAATIO JA OSALLISTU PELIIN VALKOKANKAALLA!
LATAA LEFFAPELI JA OSALLISTU PELIIN VALKOKANKAALLA