Finnkino Media on Elämysmedia

Elokuvamedia on elämysmedia. Finnkino Media tarjoaa elokuvamainontaa Finnkinon ja Bio Rexin teattereissa. Tavoitamme noin 500.000 elokuvissakävijää kuukausittain, joka on noin 80% Suomen elokuvissakävijöistä.

Esitämme elokuvamainontaa 20 kaupungissa, joissa on 24 elokuvateatterikeskusta ja 134 valkokangasta. Lisäksi elokuvateattereista löytyvät siistit ja ilmastoidut promootiopaikat, 116 digitaalista aulanäyttöä ja rajattomasti mahdollisuuksia luoville erikoisratkaisuille.

Elokuvaelämys alkaa verkosta ja 60% elokuvissakävijöistä aloittaa elämyksensä nettisivuiltamme. Tarjoamme verkossa monipuolisia mainospaikkoja ja mahdollisuuden hyödyntää kävijädataa ohjelmallisessa ostamisessa.

Mainosvaihtoehdot

Elokuvateatterissa ollaan hyvällä tuulella lomalla arjen rutiineista. Tutustu mahdollisuuksiin tavoittaa yleisö elokuvateatterissa. Tarjoamme vaihtoehtoja tavoittamiseen myös ennen leffaa ja re-targetointia elokuvien jälkeen.

Elokuvamedia on elämysmedia!

 

Mainosvaihtoehdot

Uudistunut kampanjalaskuri

Laske kampanjasi hinta uudistuneella kampanjalaskurilla. Voit kohdentaa kampanjasi alueellisesti tai elokuvien mukaan, jolloin varmistamme että tavoitat juuri oikean kohderyhmän. Laskurilla lasket valkokangasmainonnan lisäksi muidenkin mediatuiotteiden hinnat.

 

KampanjalaskuriIN

 


TNS Gallup palkitsi Finnkino Median Vuoden Mediatoimijana!

26.1.2016 Helsinki

TNS Gallup palkitsi Finnkino Median Mainosvuosi 2015 tilaisuudessa Vuoden mediatoimijalle myönnettävällä Mainoskakkulapiolla. Palkinnon perusteena on voimakas mainonnan kehitys jo kolmena peräkkäisenä vuotena, joka huipentui vuonna 2015 peräti 43,4 %:n kasvuun. TNS Gallup on vuosittain myöntänyt Mainoskakkulapion tunnustuksena ansioituneelle media- ja mainosalan toimijalle. Palkinnon saaja on vaihdellut medioista mainostajiin ja media-alan liittoihin.

”Olemme otettuja tunnustuksesta ja tahdomme tietysti kiittää mainostajia, mediatoimistoja, luovia suunnittelijoita ja tuotantoyhtiöitä siitä, että he ovat hyväksyneet elokuvamainonnan kiinteäksi osaksi nykyaikaista videomainontaa”, toteaa mediamyyntiä luotsaava Marjut Apilo-Olson Finnkino Mediasta. ”Olemme Finnkino Median tiimillä onnistuneet kolmen vuoden aikana kaksinkertaistamaan elokuvamainonnan määrän”, Apilo-Olson lisää.

”Elokuvamainonnanmäärä on ollut selvässä kasvussa haastavasta markkinatilanteesta huolimatta jo kolme vuotta peräkkäin. Erityisesti viime vuonna hyvä elokuvavuosi ja kasvaneet kävijämäärät siivittivät myös mainospanostukset huimaan kasvuun. Kantaluvut ovat tietysti pienet, mutta näinä aikoina menestys ei tule helpolla. Finnkino Median myyntitiimi on saanut kiitosta kohderyhmätuntemuksestaan, kehitystyöstään ja aktiivisuudestaan. Heille on ilo myöntää Mainoskakkulapio hyvästä suorituksesta vuonna 2015” toteaa TNS Gallupin yksikönjohtaja Marja Honkaniemi

 

Kohderyhmät ja Caset

Mainonta voidaan kohdentaa eri kohderyhmille tehokkaasti. Tutustu kohderyhmiin ja Caseihin tehdyistä paikallisista tai kansainvälisistä kampanjoista tässä:

 

Kohderyhmät    Caset

Gentlemen, you had my curiosity... but now you have my attention.

Calvin Candie, Django Unchained

Mediamyynnin yhteystiedot

Ota yhteyttä mediamyyntiin niin suunnitellaan yhdessä toimiva kampanja!

 

Yhteystiedot

Aineistojen tekniset ohjeet

Aineistojen tekniset ohjeet löytyvät tästä.

 

 

Tekniset

Finnkino Scape - Elokuvaelämys uudistuu 29.6.

Mistä on kysymys