MAINOSVAIHTOEHDOT

Valkokangasmainonta

Elokuvateatterin valkokangasmainonta on vaikuttavin tapa esittää liikkuvaa kuvaa! Tutkimusten mukaan elokuvamainonta parantaa mainostajan laatu- ja tyylimielikuvaa ja korostaa korkealuokkaisuutta. Kuluttaja, joka on nähnyt elokuvamainontaa, kokee muunkin mainonnan positiivisempana. Elokuvamainonnalla on tutkimusten mukaan voimakas vaikutus ostopreferenssiin.

Mainonta on digitaalista ja lähdeaineistoksi käy esimerkiksi televisiospotti, erillistä jälkituotantokustannusta ei ole. Annamme kaikille yli 150.000 kontaktin kampanjoillemme 100% kontaktitakuun.

HInnasto  Kampanjalaskuri  Kohderyhmät

Valkokangasmainonta on vaikuttavin tapa esittää videomainontaa ja se vaikuttaa voimakkaasti laatu- ja tyylimielikuvaan ja parantaa mainonnan kokonaistehoa. Kysy lisää mediamyynnin yhteyshenkilöiltä!

Leffapeli

Finnkinon Leffapeli tekee elokuvan odottamisesta hauskempaa ja tarjoaa mainostajalle monipuolisen saada kuluttaja viettämään aikaa brändin parissa. Leffapeli on huippusuosittu uutuus, jota pelataan ennen jokaista elokuvanäytöstä, kaikissa Finnkinon teattereissa.

Lue lisää

Interaktiiviset digitaaliset kampanjat

 

Finnkinon jokaiseen teatteriin on asennettu uudenlaisia digiskreenejä, jotka mahdollistavat uudenlaisen pelattavan mainonnan! Laitteissa on valmiina FullHD näyttö, Multitouch paneeli, Kinect tunnistin ja mittari sekä nettiyhteys.

Lue Lisää

Tuotejakelu

Tuotejakelu tarjoaa ainutlaatuisen mediamahdollisuuden, jossa kuluttajalla on tuote kädessään nähdessään mainoksen valkokankaalla. Tuotejakelulla on tallöin tutkimustemme mukaan todella voimakas vaikutus kampanjan kokonaisvaikuttavuuteen.

Tuotejakelu voidaan toteuttaa jakamalla myös Goodiebag tai tuote istuimille, jolloin  kokonaisuus hoituu vaivattomasti. Tällöin riittää kun mainostaja toimittaa tuotteet Finnkinon keskusvarastolle. Ota yhteys mediamyynnin yhteyshenkilöösi niin suunnitellaan kokonaisuus yhdessä.

 

Hinnasto  Kampanjalaskuri

Promootiot

Promootioilla tavoitat trendikkäät mielipidejohtajat ja saat aikaan kokeilua juuri oikeassa kohderyhmässä. Elokuvateattereissa ollaan hyvällä tuulella viihtymässä. Leffakäynti on elämys, jota promootio vahvistaa.

Vuokraamme promootiopaikkoja tai tarvittaessa autamme promootion toteuttamisessa alusta loppuun.

Tarkemmat tiedot promootiopaikoista saat mediamyynnin yhteyshenkilöiltäsi.

 

HINNASTO  KAMPANJALASKURI

Digitaalinen aulamedia

Finnkinon teattereiden aulojen digitaalisilla pinnoilla tavoittaa teattereissa vierailijat tehokkaasti. Aulan digitaalisia pintoja on sijoitettu Finnkinon 14 teatterin auloihin ja julkisivujen ikkunoihin. Voit valita kampanaasi vain yhden teatterin tai hyödyntää valtakunnallista verkoston.

Digitaalisia pintoja on 150 kappaletta ja vilkkaimmilla paikoilla käytämme pysty-formaattia ja tiloissa, joissa viivytään kauemmin käytämme vaaka-formaattia. Mainostajan kannattaa käyttää molempia.

 

HINNASTO  KAMPANJALASKURI

Aulassa vietetään keskimäärin 24 minuuttia ennen elokuvan alkua. Promootioihin on aikaa osallistua ja digitaalisen aulamainonnan ehtii nähdä useita kertoja.

Online ja Mobiili

Sivuillamme vierailee viikoittain keskimäärin 300 000 eri kävijää ja kuukausittain noin miljoona. Netti on oleellinen osa elokuvaelämystä ja tarjoaa oivallisen lisän elokuvakampanjaan. Noin 65% elokuvissakävijöistä asioi verkossa ennen elokuvissakäyntiään - joko varaten liput tai ostaen ne.

Perinteisten online mainospaikkojen lisäksi voimme esimerkiksi toteuttaa sivulle kilpailun tai hyödyntää Finnkinon sosiaalisen median kanavia tai mobiilia osana elokuvakampanjaa. Lisätietoja näistä saat mediamyynnin yhteyshenkilöiltä.

 

HINNASTO  KAMPANJALASKURI

Finnkino DMP

Online kanavamme tavoittavat miljoona uniikkia kävijää kuukausittain. Keräämme evästedataa asiakkaidemme verkkokäyttäytymisestä ja leffamieltymyksistä. Leffamieltymykset kertovat paljon kuluttajasta; Demografioiden ja lajityyppien lisäksi räätälöimme yleisöjä eri teemojen ympärille.

Datamme on myynnissä Adformissa nimellä Finnkino DMP ja tällä mahdollistamme mainonnan kohdentamisen ja
re-targetoinnin adformin verkostossa tietyntyyppisistä elokuvista kiinnostuneille kuluttajille. Käytännössä  tämä mahdollistaa re-targetoinnin valkokangasmainontaa nähneille ja tarjoamme mainostajille uniikin tavan todentaa elokuvamainonnan toimivuus!

Netti on elokuvissakävijöillä aina mukana ja siksi luonteva osa elokuvakampanjaa.

Huomioarvotutkimus

Tarjoamme yhteistyössä NEPAn kanssa kampanjamittausta, jolla selviää miten kampanja otettiin vastaan elokuvayleisön keskuudessa. Tutkimustulokset ovat kattavat kertoen huomioarvon, mainonnan ymmärtämisen, mainostajan tunnistamisen ja kuluttajan aktivoitumisen.

Kampanjatutkimuksen hinta on 750 euroa. Myös promootio osana valkokangaskampanjaa voidaan tutkia. Tällöin kokonaishinta on 950 euroa.

Sitten vain ostoksille!

 

Kampanjalaskuriin